Corona update

Update 29-07-20 12:00

Betalen bij aflevering is per pin mogelijk (maar heeft niet onze voorkeur). Onze chauffeurs desinfecteren het pinapparaat voor en na gebruik. (Contant betalen bij aflevering is niet mogelijk).

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Update: 20-3-2020 - 10:26

Belgie leveringen worden vanaf maandag 23-03-2020 hervat.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Update: 18-3-2020 - 12:09

Belgie leveringen worden nu uitgesteld omdat de grens dicht gaat vanaf 12:00 uur.

Bij afhalen kunnen we helaas niet meer helpen de apparatuur in je auto te laden, er dient tevens vooruitbetaald te worden.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Mail: 18-0-3-2020

Beste klant,

Indien je binnenkort een afspraak hebt om je order te komen inmeten, leveren, monteren of service ontvangt kunnen wij ons voorstellen, dat je (in het verband met het coronavirus) vragen hierover hebt. 
Graag informeren wij je over wat wij doen om te zorgen dat ons bezoek op een veilige manier kan doorgaan.

We doen onze uiterste best de afspraak na te komen op de overeengekomen dag en tijd. Het kan echter voorkomen dat we worden geconfronteerd met een bezettingsprobleem (vanwege onderbezetting door ziekte) of met aan leverproblemen van onze leveranciers. In dat geval nemen wij zo snel mogelijk contact met je op om een nieuwe afspraak te maken.

We volgen de ontwikkelingen en de adviezen vanuit het RIVM op de voet. Op basis hiervan hebben wij extra voorzorgsmaatregelen genomen. Want de gezondheid en veiligheid van jou en onze medewerkers heeft onze hoogste prioriteit.

Wat kun je van ons verwachten?

  • Onze medewerkers zijn goed geïnstrueerd en weten wat ze wel en niet moeten doen.
  • Ze geven je geen hand en houden gepaste afstand (de richtlijn hiervoor is minimaal 1,5 meter).
  • Wij houden de gezondheid van onze medewerkers goed in de gaten. Wie (lichte) klachten heeft, blijft thuis.
  • Onze medewerkers hebben desinfecterende handgel bij zich.
  • Ze wassen hun handen vaak en zorgvuldig.
  • We maken onze werkomgeving met grote regelmaat schoon.

Wat vragen wij van jou?

  • Om het risico van overdracht te beperken verzoeken we je vooraf te betalen. Dit kan erg gemakkelijk, namelijk via de orderstatus. Klik op deze link om naar je orderstatus te gaan. Je kunt dan het openstaande bedrag via iDEAL voldoen.

  • Hygiëne is erg belangrijk. Voor je eigen gezondheid, maar natuurlijk ook voor die van onze medewerkers. Heb je klachten zoals hoesten en/of koorts? Vraag dan iemand anders namens jou aanwezig te zijn tijdens ons bezoek.

  • Is dit niet mogelijk, neem dan s.v.p. meteen contact met ons op. Zo kunnen we samen tot een passende oplossing komen.
  • Horen wij niets van je, dan gaan wij er vanuit dat ons bezoek op een verantwoorde manier kan doorgaan.
  • Mocht naar oordeel van onze medewerkers bij aanvang van ons bezoek blijken dat wij je toch niet van dienst kunnen zijn, dan zullen zij met hun leidinggevende contact opnemen om tot een passende oplossing te komen.
jump to top
Cookies

Inbouw.nl maakt gebruik van cookies om alles nog makkelijker en persoonlijker te maken. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goed vindt. Meer weten? Bekijk onze cookiepagina.