Veelgestelde vragen

Hier vind je het antwoord op de veelgestelde vragen van klanten. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op. Dit kun je doen door te bellen naar 0226-355305 of een e-mail te sturen.

  1. Betalen

    1. Hoe kan ik betalen bij Inbouw.nl?

      • Via Pin* bij afhalen of aan de chauffeur
      • Met Ideal (hiervoor moet je inloggen bij 'Bekijk Orderstatus')
      • Met bankoverschrijvingen**

      * PIN: Sommige banken hebben een daglimiet voor betalen met pin. Informeer eventueel bij jouw bank voor het maximaal te pinnen bedrag.
      ** Let op: Indien je per bankoverschrijving wil betalen dient de betaling bij ons bijgeschreven te zijn om de bestelling af te leveren. Als je van deze betaalwijze gebruik wilt maken dien je een offerte aan te vragen voor het betreffende product en onze verkoopafdeling te laten weten dat je per overschrijving wilt betalen.

       

         

    2. Kan ik na levering betalen?

      Je dient bij aflevering te betalen. Dit kan met PIN (€4,95 extra). Als je toch via de bank wil betalen, dan is dit uiteraard mogelijk. Echter dient het bedrag op dag van levering bij ons zichtbaar op de bankrekening te staan. Het is verstandig om minimaal 24 uur voorafgaand aan de levering het bedrag over te schrijven omdat er vertraging kan zijn bij de bank.

  2. Levering

    1. Wat zijn de bezorgkosten bij Inbouw.nl?

      De bezorgkosten staan bij ieder product afzonderlijk vermeld. De bezorgkosten zijn op werkdagen en op zaterdag GRATIS, tenzij anders vermeld op de productpagina, op elk leveradres binnen Nederland, m.u.v. de Waddeneilanden. Voor bezorging in België rekenen we 20,- euro bezorgkosten. Indien je meerdere producten bestelt, betaal je eenmalig bezorgkosten voor de gehele bestelling. De laagst vermelde bezorgkosten bij de door jou bestelde producten worden in rekening gebracht.

    2. Wat is de levertijd?

      Er staat op de productpagina aangegeven wat de actuele levertijd van het product is. Als je een vraag hebt over de levertijd van een artikel dan kun je ook mailen of bellen met één van onze medewerkers.

    3. Kan ik de apparatuur ook afhalen?

      Het is ook mogelijk om apparatuur bij ons af te halen. Je dient deze wel vooraf te bestellen (dit geldt ook voor apparaten die wij op voorraad hebben). Wanneer het artikel bij ons in het magazijn is, word je gebeld en kun je jouw bestelling afhalen. Dit is mogelijk van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 16.00 uur.

      Het adres van ons afhaalcentrum is: De Veken 330, 1716 KJ Opmeer.

    4. Wordt het oude apparaat meegenomen bij aflevering van het nieuwe apparaat?

      Ja, het oude apparaat kan worden meengenomen door de bezorger mits het voldoet aan de volgende eisen: 

      • Het ophalen van het oude apparaat is van tevoren aangegeven (dit kun je doen tijdens het bestelproces).
      • Het apparaat moet een gelijkwaardig apparaat zijn aan het nieuw te leveren apparaat *(Dus: een koelkast voor een koelkast)
      • Het oude apparaat moet uitgebouwd zijn en buiten de woning staan.
      • De slangen en snoeren dienen verwijderd te zijn (zelf afsnijden of knippen a.u.b.)
      • Als het gaat om een vaatwasser of wasmachine, dient het water uit het apparaat te zijn verwijderd. Indien dit niet is gebeurd, mag de bezorger het apparaat niet meenemen.
    5. Levert Inbouw.nl ook in België?

      Ja. De leveringskosten voor Belgie zijn 20,- euro.

    6. Hoe laat worden de goederen afgeleverd?

      De transporteur neemt contact met je op over de dag van levering. (M.u.v. SameDay Delivery) Het tijdstip van levering is via de site voor jou zichtbaar op de dag voor levering en vanaf 10.00 uur, nadat de route is gepland. Op voorhand is het niet mogelijk een aflevertijdstip met je af te spreken, dit tijdstip is namelijk afhankelijk van de route en staat de dag voor levering vanaf 10:00 uur vast. Met voorkeuren omtrent afleverdatum houden wij zoveel mogelijk rekening.

  3. Bestellen

    1. Kan ik op een andere manier dan via internet bestellen?

      Je kunt via e-mail, telefoon of chat bij ons bestellen. Zodra wij je bestelling hebben ontvangen krijg je een orderbevestiging, deze is voor je eigen administratie en hoef je niet te retourneren voorzien van handtekening. Het is wel belangrijk dat je de orderbevestiging goed controleert.

    2. De prijzen zijn erg laag bij Inbouw.nl. Krijg ik B-keuze apparatuur?

      Alle apparatuur die je bij ons bestelt, wordt nieuw aan jou geleverd. Je krijgt altijd de nieuwste modellen. Wij leveren geen B-keuze producten.

  4. Over inbouw

    1. Wat is het telefoonnummer van Inbouw.nl?

      Wij zijn telefonisch bereikbaar op:
      Tel: 0226-355305

      Maandag t/m vrijdag van 08.00 - 22.00 uur

      Zaterdag 08.00 - 17.00 uur

       

    2. Heeft Inbouw.nl een showroom?

      Ja wij hebben 2 showrooms (In Diemen en Watergang). In onze showrooms vind je een selectie van het online assortiment. Bekijk de adresgegevens en openingstijden.

    3. Krijg ik bij Inbouw.nl dezelfde garantie als bij een keukenzaak?

      Ja, je krijgt standaard 2 jaar fabrieksgarantie op de apparatuur, dit is wettelijk bepaald. Bij sommige merken waarvan je meerdere producten koopt, wordt er (na registratie) een garantietermijn van 5 jaar aangeboden door de fabrikant.

    4. Zijn de prijzen van Inbouw.nl inclusief BTW?

      De prijzen zoals vermeld op onze site zijn inclusief BTW.

jump to top
Cookies

Inbouw.nl maakt gebruik van cookies om alles nog makkelijker en persoonlijker te maken. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goed vindt. Meer weten? Bekijk onze cookiepagina.