AFHALEN & BEZORGEN

Afhalen:

Hoe kan ik aangeven dat ik wil afhalen?

In je winkelwagen op de site kun je aangeven of je de apparatuur wilt laten bezorgen of afhalen.

Voor het afhalen van bestelde artikelen is geen afspraak nodig. Controleer wel even of de door jou bestelde apparatuur bij ons aanwezig is. Dit kun je via onze site bekijken in je orderstatus.

In ons magazijn kun je alleen betalen per PIN.


Waar kun je afhalen?

Opmeer:


De Veken 330

1716 KJ OPMEER

Routebeschrijving


Maandag t/m vrijdag:

van 8.00 uur tot 16.00 uur

Zaterdag: 10.00 tot 16.00 uur


Showroom in Diemen op afspraak:


Treubweg 45

1112 BA DIEMEN

020-6950981



Bezorgen:

Zijn er kosten verbonden aan een bezorging?

Wij bezorgen op werkdagen en op zaterdag GRATIS, tenzij anders vermeld.

Voor bezorging in België rekenen we 20,- euro bezorgkosten.


Bezorgen jullie ook in mijn woonplaats?

Wij bezorgen op elk leveradres binnen Nederland m.u.v. de Waddeneilanden. Ook leveren wij in België. (zie onderdeel hierboven: 'Zijn er kosten verbonden aan een bezorging?').


Hoe werkt een bezorging en wat zijn de voorwaarden?

De goederen worden binnen bezorgd door onze eigen bezorgdienst mits het product in de doos door de deur kan, de ruimte vrij toegankelijk is (zonder trappen) en de bezorgers 1,5 meter afstand kunnen houden.

Je dient zelf te zorgen voor de bescherming van vloeren en wanden in de woning. De aflevering plaats en datum worden in overleg afgesproken, tenzij je zelf al een bezorgdag en tijdvak hebt aangegeven via onze site. Je ontvangt van ons een link om je bestelling te volgen.


Hoe lang voor een levering kan ik een bestelling plaatsen?

Dit kan tot maximaal 1 jaar na opdracht. Dit dien je wel tijdens de bestelling aan te geven.


Kan ik een bezorgafspraak annuleren?

Als een afspraak niet door kan gaan, moet je dit minimaal 48 uur van te voren aan ons melden. Als je klachten hebt zoals hoesten en/of verkoudheid vragen wij je de afspraak te verzetten. Komt onze chauffeur langs terwijl je niet thuis bent? Dan moet je een nieuwe afspraak maken. Hiervoor worden €40,- extra bezorgkosten in rekening gebracht.


Leveren jullie ook op een bovenverdieping?

Ja, dat kan maar als de bestelde apparaten niet in de lift passen of indien er geen lift aanwezig is geldt er een toeslag op de bezorging.

De kosten voor het naar boven leveren zijn als volgt:

1 tot 2 apparaten € 19,95,- (tot maximaal 4 verdiepingen hoog)

3 tot 5 apparaten € 39,90,- (tot maximaal 4 verdiepingen hoog)

Apparaten worden tot en met de 4e verdieping via de trap omhoog gebracht indien deze vrij begaanbaar is. Met uitzondering van fornuizen groter dan 70 cm, side by side koelkasten en Smeg koelkasten groter dan 96 cm (waaronder de FAB28, FAB30, FAB32 en FAB50). Deze apparaten kunnen met een verhuislift naar boven worden gebracht. Let op: bezorging op hoogte is niet beschikbaar op zaterdag en niet in België.

Er is een aantal voorwaarden aan de verhuislift verbonden:

  • De bestelling kan op de gewenste verdieping door een raam en/of openslaande deuren;
  • Deze doorgang is makkelijk te bereiken met onze lift. Denk hierbij aan een steiger, container of andere obstakels die de doorgang kunnen belemmeren;
  • Onze bezorgers kunnen 1,5 meter afstand houden;
  • De meerprijs van de inzet van deze lift is €129,- in Nederland met uitzondering van de Waddeneilanden;
  • Lift leveringen vallen buiten de 'sameday' leveringen;
  • Indien een levering met lift nodig is, of je twijfelt of het nodig is, kun je contact opnemen met onze verkoopafdeling op 0226-355305. Deze kosten worden namelijk niet automatisch verrekend in het totaalbedrag dat je online afrekent.


De bestelling zal binnen 5 werkdagen worden afgeleverd vanaf het moment dat jouw bestelling compleet is gemeld. De inzet van deze externe liftwagen zal nauwkeurig worden afgestemd door onze planners met de bezorgservice. Deze extra bezorgservice geldt alleen voor leveringen op een verdieping waar het niet mogelijk is om goederen via de trap of bestaande lift omhoog te brengen.

LET OP: Wanneer je niet kiest voor "extra bezorging op een etage" en het blijkt dat er geen lift aanwezig is, wordt een apparaat dus echt alleen op de begane grond bezorgd!


Leveren jullie kleine artikelen ook via jullie eigen transporteur?

Nee, kleine artikelen (zoals koolstoffilters, greeplijsten, onderbouw afzuigkappen, kranen, zeeppompjes, spoelbakken etc.) versturen wij standaard per post (PostNL). Je dient dan het openstaande bedrag van tevoren naar ons over te maken.


Kan ik een ander afleveradres opgeven?

Als het afleveradres anders is dan het postadres, kun je deze extra ingeven in het bestelformulier.


Op welke dag en tijd wordt mijn bestelling geleverd?

De bezorgdatum wordt in overleg met je afgesproken, en de tijd van levering kun je zien in orderstatus op de dag voor levering na uiterlijk 16.00 uur.


Let op: de tijd van afleveren kan zijn tussen 7.00 en 21.00 uur. Indien je niet de hele dag beschikbaar bent of je bestelling wordt geleverd bij een bedrijfspand, geef dit dan duidelijk aan bij het maken van de leverafspraak.


Neemt de chauffeur mijn oude apparaat mee?

Ja, de bezorger kan het oude apparaat meenemen mits het voldoet aan de volgende eisen:

  • Het ophalen van het oude apparaat is van tevoren aangegeven (dit kan tijdens het bestelproces);
  • Het apparaat moet een gelijkwaardig apparaat zijn aan het nieuw te leveren apparaat (Dus: een koelkast voor een koelkast);
  • Het oude apparaat moet uitgebouwd zijn en buiten de woning staan;
  • De slangen en snoeren dienen verwijderd te zijn (zelf afsnijden of knippen SVP);
  • Als het gaat om een vaatwasser of wasmachine, dient het water uit het apparaat te zijn verwijderd. Indien dit niet is gebeurd, mag de bezorger het apparaat niet meenemen.


Advies nodig?

Voor persoonlijk advies of vragen bel met 0226-355305 of stuur een e-mail naar onze klantenservice.

© 2024 Inbouw.nl